duminică, 8 mai 2011

Hummus

Reteta este preluata de pe blogul Inei.

Desi eram putin reticenta cu privire la naut, deoarece am mai incercat faina de naut pentru piure si nu mi-a placut deloc, am mancat de vreo doua ori dar dupa aceea nu am mai vrut sa aud de naut, am zis sa incerc totusi nautul la conserva.

Am pus nautul in robot am adugat apa cu zeama de lamaie, am pus mai putin decat era indicat pe situl Inei, pentru ca avea consistenta potrivita. Am adaugat sare si piper si usturoi dar si ulei de masline. Nu prea imi place gustul uleiul de masline pe care il am pentru ca ii schimba gustul preparatului, acum simt doar aroma de ulei de masline.

Dimineata voi manca la micul dejun dupa aceea o sa postez si impresia despre gust.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc!